tisdag 6 november 2007

Tack älskade J.!!!

Har en vän jag inte ens har träffat. Men vi "pratar" varje dag över datorn och hon räknas helt klart till en av mina närmaste vänninor. Hon förgyller min vardag på små enkla sätt. Roliga sms, tokiga historier och att bara vara min vän. Jag önskar att alla hade en vän som hon.

Idag när jag kom hem från jobbet, hade hon skickat ett paket till mej!! Blev så glad. Ett fint rosa inslaget paket och ett litet brev. " En förtidig julklapp". Tack älskade J. för att du är du!

Och titta visst blev dom fina hemma hos mej!





3 kommentarer:

skimmer i klarglas sa...

...hjärtat!!
Tack själv för att du är du!!
Finaste Lindan i HEEELA universum!!
PUSSSSsssss J

Hem och Lycka sa...

åå vilka underbara presenter! härligt med såna vänner! kram

Ann-Catrin sa...

vilken härlig blogg du har...jättefina bilder att bli inspirerad av. Fantastisk vän du har..avundsjuk
Har själv ett litet krypin, du får gärna kika in om du har tid och lust