fredag 4 juli 2008

På SPA i Loka


Efter en slitig vår på jobbet blev jag och mina arbets kamerater bjudna på en välbehövlig SPA dag i Loka. Och jag lovar att den var verkligen välbehövlig! 50 min massage, en voltaren,bubbel och slapp och man var som ny. Blev lite fika och en god lunch innan vi susa hem. Jag hade så klart mobilen i högsta hugg och fotade massa fina saker. Helt underbara hus i Loka!

Tänk att få dricka sitt morgon kaffe här ute varje dag!!

T. förstod sig inte riktigt på mina känslor för gamla dörrar. Tyckte mest jag var knasig. Men det är något visst.Man bara måste gå in och ut och känna det där som inte går att beskriva. Vilken KÄNSLA! Visst är den fin.

Fika salongen.

Sötaste fika hörnan. Bara måste ha ett sånt här bord. Hoppas att det blir mitt nästa loppisfynd.

Inga kommentarer: