onsdag 3 september 2008

På kurs




...i stora Borlänge. Tidigt imorse bar det av. Nu skulle vi lära oss allt om den nya Tandvårdsförsäkringen. Blev en riktig "korvstoppar" dag. Bra och lärorik. Känns äntligen som man har lite grepp om allt nytt, alla diagnoser och nya koder. Nu kan jag allt om bedömningar runt tand 6 och 7. Hör på det här! Kronterapi på tand i postition 1-6 kan alltid göras vid omfattande defekt. Om 6:an saknas får man använda 7:an OM det finns en antagonist. Det du! Nu väntar min kudde!

Natti natti. Sweet dreams!

1 kommentar:

Anonym sa...

Den där muggen känner jag igen..för den kommer från mitt jobb. Vi säljer till Choice (ingen tillverkning, utan endast dist.)
Visst var det du som skrev kommentaren om Gulliver. Jag vet inte riktigt hur föregångaren ser ut..hette den också Gulliver. Du kan inte skicka med någon länk på en bild??