tisdag 3 mars 2009

Familjen Annorlunda





Någon mer än jag som följer Tv4´s serie Familjen Annorlunda? Programmet förgyller verkligen min måndag. Jag ler brett mellan 8-9. Är så avundsjuk på dessa familjer som får ihop allt från Ikea besök till skidsemester och jobb med alla dessa barn. Man kan inte annat än skratta åt sig själv, som tycker att det kör ihop sig ibland. Det är riktigt nytttigt att se hur andra familjer har det. Jag säger som min pappa alltid sa: Man blir rik av att ha många barn. Själv kan jag faktiskt tänka mej att bli en riktig Familjen Annorlunda.



3 kommentarer:

Anonym sa...

Super fin/mysig Familj

Anonym sa...

Brukar också titta och tänka som dig...Att här går jag och gnäller ibland.
Tycker de verkar ha så mysigt, särskilt 10 barnsfamiljen.

Visst är barn underbara men så många vill jag inte ha. Men 1 till kanske :-)
Kram kram

Anonym sa...

Tror att både R och M gärna vill ha fler kusiner ;) En kommer till sensommaren.
KRAM