onsdag 22 juli 2009

Trädgårdsdrömmar


Jag hittade en blogg jag inte tidigare besökt och nu vill jag mer än någonsin!! Vad? Börja med min trädgård! Har inte ens tagit första spadtaget ännu, men i mitt huvud vet jag hur det ska se ut....Fotona idag är hämtade lite här och där, några är mina. Inspiration helt enkelt!

Tänk er, en vit målad trägrind, grusad uppfart, grönsaksland, lummiga ställen för en fika, självklart ett växthus. Fågelbad. En djungel av min favorit färg. Rosa. Pioner och rosor. Lukten av jasmin på sommaren. Mina vitsippor och gullvivor på våren. Ge mej min trädgård NU!






1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! Vilka fina bilder!
För inspiration kolla på svenskfast.se. Klicka på Örebro och sen Kilsmo. Ett fantastiskt hus och trädgård!
"Där" har jag suttit långa stunder och bara inspireras! Må så gott! Kramar J.B