fredag 12 mars 2010

Polka Dott


Ingen har väl missat mina favorit färger? Blev uppvaktad av min bästa vänninna ( vännina säger man när man fyllt 30, under 30 då heter det bästis) här om dagen. *viskar* Jag fyller år idag!

Hon hade ångest, men jag blev överlycklig. Hur kunde hon tro att jag skulle bli annat än glad? Dom är ju super söta mina nya tallriksunderlägg! Tusen Tack T. ! I love Polka Dott U know. Bäst av allt är att man kan vända dom. Volá! Rosa rosor vilket också går hem hos mej!

Mina killar har också fattat vad jag önskat mej. Flera veckors letande på internet och i tidningar av just DET växthuset gav resultat. E. åkte helt enkelt bara till Plantis i stan och köpte ett! ...och jag som letat överallt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Dom va verkligen som gjorda för dig! Kraaaam från vänninan :)