onsdag 18 augusti 2010

Bröllop

I helgen gifte sig en av mina Mamidos väninnor. Ett av de finaste bröllop jag varit på. Så innerligt och vackert. Ett par som verkligen är menat för varandra. Hörde en fin sång med S. Dawn Finer på Allsången i går. Det var nog er låt också..... 

"Var inte rädd, jag går brevid dig. Kom ta min hand jag håller i dig. Här i min famn kan du våga tro. Sänk dina murar jag ger dig ro. För att jag älskar dig så som du är och jag vill ge dig allting jag har. Låt mig få bära dig när du är svag för du betyder allting för mig. Var inte rädd. Jag går brevid dig. Nu är jag din. Nu kan jag andas här blir jag kvar. För här vill jag stanna. Se på oss nu. Livet är vårt. Ser du den framtid som vi kommer få. För att jag älskar dig så som du är och jag vill ge dig allting jag har. "

3 kommentarer:

Körven sa...

Jättefint kort och brudpar <3....och varför kan inte mina armar se ut så där???

Anonym sa...

Älskar den låten:)

Anonym sa...

Puss på dig Vickis!! Kram Verner