fredag 26 november 2010

Motivation

Min motivation har varit på bott just nu. 4 pencillinkurer och en massa sjukdom har gjort att cyklingen fått stå tillbaka denna somaren, men nu hoppas jag att allt kan vända. Idagarna anlände min efterlängtade trainer till min racer. Nu ska allt bara meckas ihop och sen kan jag ÄNTLIGEN börja träna. Egen träningslokal och där barnvakt ingår är fixad. Gulliga föräldrar man har va?! Hoppas att det kan bli många mil innan vårens lopp.

Varför visar jag denna bild? Jo, jag och söta Dockan skrattade oss blåa när jag testade hennes lilla topp första gången. Jag fick den varken av eller på! Kunde inte låta bli att prova den igen efter ett par veckor och ex antal mil på racern. Dockan fick bilden och ett sms på semestern:
"Helt otroligt Dockan, men jag kommer i din topp!" ...och visst är det så, med lite motivation går ALLT! Fast nu är inte målet att komma i toppen utan köra under tre timmar på Tjejvättern.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är så go och DUKTIG! <3 Det finns inget som du inte klarar av. Frågan är om jag kommer i toppen? Det har jag mycket svårt att tänka mig. Var ska jag få min motivation ifrån??? ;-)

Puss och kram Annis