torsdag 27 januari 2011

Vårkänslor!


Åh, jag vet att det är tidigt, men jag kan inte rå för det! Idag när jag kom hem tidigt sken solen så där "vårigt " på trappen. Min nya "fuskis", en pärlhyacint i plast gjorde sig fint där ute. Den tål alltså både frost och kallt. Tack L för hjälpen. Det blev fint trots att det var snödroppar jag letade efter.
Nya skor är också vår. Söta Mammi och Pappi hjälpte mej med shoppandet idag. En skön känsla att ha shoppingkurierer ute medans man själv gnor tandsten för glatta livet. Dom blev verkligen super fina! Vårblommor, nya vårskor-känner ni? Snart vår. Allt detta plus en perfekt inställd racer. Allt är perfekt inmätt in i minsta detalj. Nu kan det bli VÅR!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Var är bilden på vår-skorna??
Kram T

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Vad fint det blev! Alltid skoj med nöjda kunder :-D Härligt med vårkänslor, nu får det vara slut på vinter!

Må så gott!
P.S Jag "hojtar" när snödropparna kommer :-D

nina/nice sa...

Nejmen hejsan!
Vilken trevlig blogg!
Sängen är superfin!
Vi får se var den hamnar till slut...
Ha det bra!
Nina