måndag 7 november 2011

Tyst som en mus

Just nu: Myser med tända ljus, bloggar,dricker varmt och ska läsa senaste numret av Lantliv. Bara en sak fattas, min röst! Har varit förkyld sedan förra veckan, ond hals och snorig näsa som alla andra. Kände mej helt okej i lördags, så självklart laddade jag med Nezeril och Ipren och hängde på mina väninnor på Ladies Night. Vi hade givetvis en trevligt kväll, massa skratt och lite sjunga med så klart. Kände redan i bilen hem att min hals var ännu mera vajsig. Resultatet av lördagkväll med lätt förkylning på Ladies night, utebliven röst. Testa inte!

Nu då? Inser att jag inte kommer att kunna prata med mina gulliga arbetskamrater och patienter i morgon heller. Vila stämman är det som gäller.Det är ju bara så svårt. Testa får ni se. Och snart kommer killarna hem från skolan.

Tyst som en mus var det!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Krya på dig!! Jobbigt när man inte kan prata. Kram Madde

24seven by [bo:bakk] sa...

http://24sevenbyboback.blogspot.com/2011/11/8-saker-om-mig-sjalv-del-8.html

En liten blog-award for you my dear. Fast bara om du vill. Kram.