söndag 4 mars 2012

Helgen med stor sol

Älskar när man hinner lite av varje under helgen. Lite fredagsfika, lite handbollsdisco med barnen och alla goa föräldrar på läktaren, en lite spänd väntan på Mamidos senaste tillskott- en ursöt liten H. En helg med lite trädgårdsfix med E., en trevlig lördagmiddag med familjen, en långpromenad med bästa vännen, en korvgrillning i solen, lite fönsterputs och ett trist, men nödvändigt hej då. Säger som min vän T: två veckor går fort! På eftermiddagen skrattade till vi till och med åt mina tårar på morgonen. Tur man har så goa vänner!

Visar mina söta Cup Cakes som jag bakade till lilla E´s kakförsäljning. Familjen gav dem godkänt på provsmakningen Hoppas den som köpte dem också gillade dem. Citronmuffins med apelsinfrostning. Busenkelt och med en ny sprits blev det extra fint.

Ha en fin vecka!

1 kommentar:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Men precis, rosiga kinder är det bästa som finns :-D

Kom på var jag sett kissarna: i en trädgård vid Lindeskolan! Ha ha! Men med tanke på hur vädret varit så ploppar de säkert upp lite varstans...lycka till!

Kram, kram Lina