fredag 16 november 2012

Yoga girl


Att man snöat in lite på yoga är ju ingen hemlis. Nu följer jag Yoga girl på Instagram varje dag. Så inspirerande! I mars nästa år fyller jag ojämnt och önskar mej inget annat än en yoga resa.
Först tänkte jag mej en resa till Jokkmokk och en yogakurs som arrangerades  tillsammans med STF. Sen tipsade min frisör om en yoga resa till Indien. Det fick mej att fundera lite. Man kan väl få drömma lite? Drömma stort. Jag är bra på det. Min dröm nu; en resa till Aruba. En yoga resa till Aruba och till Yoga girl eller  svenska Rachel som hon heter. En eller kanske två veckor med paddelboard yoga....En sista önskan; att du hänger med Sis.

2 kommentarer:

Linn sa...

Hej,
hittade till din blogg nu. Så kul!
Bra kämpat på bandet idag.
kram Linn

24seven by [bo:bakk] sa...

OJ vilken härlig bild! Och fasen så vig du är. Min rygg kan inte böjas bakåt. Alls.

Jg har inte tränat ett dugg på 3 månader... :/

Kram!