onsdag 22 oktober 2008

Snälla ge mej!


...ett större hus, fast mitt hus! Ingen som fattar inte ens jag. Är bara så trött på att det finns så lite plats i mitt hus. Har städat i garderober och kryp -in i 2 dagar nu. Försökt hittat plats,burit runt på en massa saker, stuvat in på andra platser och blivit irriterad på att det är så trångt överallt. Jag vill ha STORA garderober med gott om förvaring.

Googlade lite snabbt på "villa Björkebo". Här är ett av resultaten. 7 rum och kök. Ja, varför inte. Kanske dags att bygga mitt egna
"Villa Björkebo".
Vet ju precis hur jag vill att det ska se ut.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men erat hus ser ju så stort ut, vårat är ju pyttelitet jämfört med ert. Fint var det där på bilden med.....hjälp, vad är det här, ny kommentarsruta...tänk om den kunde komma ihåg varenda gång också.