söndag 17 maj 2009

Härliga helg!


Visar bilder från helgens bak. Lilla A har fixat och donat i köket hela helgen. Han har bakat både favorit muffinsarna och chokladrutor. Det måste ha tagit på krafterna, för nu ligger han med feber...mammas lilla Plutt!

Helgen för min del har ägnats åt träning. 4mil i lördags, 2mil idag+ en vända runt sjön tillsammans med E. Veckan summerar alltså 10mil. Jag är nöjd! Roligast av allt är att jag dessutom kommer i en topp från lilla Dockan! Det ÄR helt OTROLIGT! Massa skryt, men det är jag värd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad duktig du är "racervickis"!!! Är IMPAD!Blir sugen på att cykla jag med...det skulle mitt knä gilla:-) KRAAM Verner

Anonym sa...

Hur långt är det runt stora sjön?

Anonym sa...

Det är klart att du ska klappa dig själv på axeln. Om jag hade lite längre armar skulle jag göra det åt dig. Du är verkligen jätteduktig! Önskar att jag också kunde komma igång lite mer... Jag växer ur mina kläder och du växer i dem ;-)

Idag har jag dock fyndat ett par gula pumps på Myrornas, för 100 kr, så det gör inget att kläderna inte passar. I värsta fall kommer ni se mig glida runt naken i gula pumps i sommar. Hahaha! Kram på dig, söta! // A