lördag 10 oktober 2009

Åre by Gefle



Bara namnet får mej svag! Tog en sväng på Loppis med lilla A idag medans stora E hade premiär på hockyskolan. Gjorde två fina fynd till mitt lilla skafferi. Kaffe och socker burkar från Gefle vid namn Åre. Super snygga! Nu är det städat och fint i skafferiet och alla burkar jag fyndat under sommaren har kommit upp. Nu vill jag bara har Mjölburken i samma serie. Någon?

Passar på att bjuda på en bild från kursdagarna i riktiga Åre.

Hoppas på att vi även nästa år får göra om trippen dit upp. Migrän tre dagar i rad var ju ingen hit. Då var ju allt utom huvudet på plats.
Solen, backarn och jag!
Att Åre Dental Meeting´s tema 2010 är Parodontit känns extra kul. Hoppas! Hoppas! Lovar att jobbar hårt hela året bara jag får åka. *fniss*

1 kommentar:

Sweet dreams... sa...

Hoppas vi oxå får hänga med!!! Fina burkar förresten!