måndag 5 oktober 2009

Misslyckad


Tuffaste helgen på länge. 3 vändor till akuten med lilla A och det som läkarna trodde var blindtarmsinflammation. Kände mig som ett skrynklo i söndags.
Puh!
Fick med mej min Tess på en promenad och lövplock. Hon hjälpte mej till och med att plocka! Jag hade en idé om att göra en höstkrans av alla löv. Det blev en misslyckad liten boll. Inget blev som jag tänkt i helgen! Nu hänger min lilla misslyckade boll utanför min dörr. Inte förrens idag när jag kom hem tyckte jag att både den och helgen blev riktigt bra trots allt. 2 fina födelsedagskalas och födelsedagar för barnen. Ingen operation på lilla A och en söt liten höstboll till min trapp.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Fiiiinaste höstbollen made by you:) Kram T

Anonym sa...

Den blev ju riktigt fin...
Själva gör vi lövgirlanger och hänger över dörren.
Ha det bäst!
Kram kram <3
Anna s

Anonym sa...

Den blev ju jättefin! Vill också säga att du är stark och cool som orkar med allt på en o samma helg. Kram kram C