söndag 27 december 2009

Kittad och klar!


Nu är det bara att börja träna. Denna gången köptes även utrustningen först, träningen sedan, så klart! För hur gör man annars inför ett vasalopp?! Utan skidor? Iallafall, 6km igår, helt död! 7,5km idag med jordens träningsvärk, men så himla kul ! Idag gick det ännu lite bättre, men jag måste träna. Det känns att man är nybörjare! Tror iallafall att jag hitta min träningsform när racern står parkerad. Längtar redan till nästa tur! Då siktar jag på milen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så duktig! Beundrar din kämpaglöd och vilja...
Go girl!
Kram kram
Anna S

Anonym sa...

Åh vad avundsjuk jag är. Har fortfarande inte fått mina laggar! *gha* Och folket är ju på Tour de Ski nu så det lär ju säkert dröja ytterligare 2 veckor...Men då är jag med dig! :-) Gott Nytt År till dig och din familj! Hoppas det blir fyllt med mycket kärlek och skratt!
Kramar- Helena