fredag 25 december 2009

Min julklapp


Vi skulle inte köpa några klappar till varandra iår, jag och min E. Vi skulle göra något tillsammans. Kanske en middag på Amano. Men ibland måste man avvika, speciellt när frun i huset hittar något så fint att det knyter sig i magen. Så fin! Den bara hängde där, på Hannas Bod. Vår nya UNDERBARA kökslampa. Ut med den gamla och in med den nya. Och visst blev det fint!? Och som jag har letat efter något annat att hänga över bordet, men det ska vara just rätt. Till och med damen i affären förstod att jag hade hittat det jag letat efter. Hon var lika glad som jag!


Ps. Middagen på Amano blir såklart också av. Julen och Nyår ska bara firas klart.

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Så underbar - jag har "mani" på gameldags lampor!

Så där är det köpstopp :-)

Enfortsatt God JulHelg!

Kram Maud