lördag 25 september 2010

Sjuk


Det går bara runt! Iallafall för mej. Avslutade en tredje pencillinkur, toppen, och vaknade dagen efter prickig som en hund! Kul? Nej, inte speciellt.

Nu ska det boostas med vitaminer och mineraler,vatten och vila, för nu ska jag bil frisk! Pappa menade att det var för mycket träningen, men då blev jag arg! Har ju inte tränat på EVIGHETER! Igår kom min efterlängtade Yogatränare på posten- en Yoga Dvd.

Har en lång helg att se fram emot- ledig fredag, regning lördag och förhoppningsvis en slappar söndag. Nu ska jag bli frisk! Visar en glimt från kransarna på matsalsdörrarna som jag och lilla A. gjorde igår, så lite pysslig har jag allt orkat vara.

1 kommentar:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Men vilken otur du har! Hoppas att "kuren" hjälper, och att friskheten kommer farande :-)

Må så gott du kan! Kram Lina