torsdag 9 september 2010

Sjukskriven

Börjar bli riktigt trött på alla sjukdomar. Är själv inne på min 3:e penicillin kur på kort tid. Deppigt! Ingen träning på evigheter och det suger verkligen i mina ben. Jag vill cykla! Planen är att belöna mej med en trainer nu till hösten för jag har många tävlingar i mina planer till nästa år!

Deppigt att vara själv med killarna. Det känns som en evighet till måndag och som på andra sidan jordklotet med Danmark. Men det ska gå!

Vill ju faktiskt jobba, hör och häpna Tess! Just nu händer så mycket kul på jobbet med Bettan och mitt nya projekt.Jag kan vara tacksam för en arbetskamrat som hon! Hon e cool.

Vårt nya projekt/arbetssätt går under namnet FMD ( full mouth disinfection). Min första behandling på min första patient föll ut med toppen resultat, vilket var kul. Nu ska det bli super att sätta "tänderna" i nästa patient! Skruvat? Ja, men just nu är det super kul! Vi lever, andas FMD på jobbet just nu.

2 kommentarer:

bettan sa...

Vet du vilken pärla Du är?
Krya på Dig nu! Snygga glasögon!
Kram Bettan

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Tråkigt, krya på dig!

Kram Lina