söndag 15 maj 2011

Loppis och vila

Trött, även idag. Allt har gått i ett lugnare tempo idag. Har grejat lite hemma. Planterat om mina tomater, bakat rabarberpaj, lite soft musik och besökt min favvo loppis. Hittade en fin duk till bordet i köket och två nya örngott. Egentligen är de två "fodral" att förvara nattserken i, men hemma hos mej får det bli kuddfodral till fotöljen i matsalen. Nu ska vi snart dra fram grillen och njuta av eftermiddags solen i paviljongen. Lilla E. har beställt grillat med BBQ sås. Lilla A., som har lekt hos kompisen M. hela dagen kommer bli nöjd över rabarberpajen. Jag softar vidare helt enkelt.....

3 kommentarer:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Söta fynd! Klart att inte allt behöver användas till det är tänk för :-D

Men vilken bedrift med cyklingen! Shit va stolt jag skulle vara, grattis!

Må så gott, kram Lina

andi sa...

Superduktigt att cykla 15 mil på så kort tid!!! Grattis!!!

Jättefina "örngott"

Kram

24seven by [bo:bakk] sa...

Men oj vilken prestation! Hur bra som helst ju! Jag tror inte jag skulle orka cykla till Nora. Inte ens om jag visste jag skulle få glass när jag kom fram. Min cykelmuskulatur är obefintlig.

Nu blev jag också stolt över dig! :)

Kram!!