lördag 16 augusti 2008

Bröllop idag....


...fast inte mitt såklart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Var inne på bloggen "vitt och brett" idag och såg de fina bilderna på ditt vackra hem :-)

Tyckte att tapeten i ditt kök var så otroligt fin (den rutiga). Har letat länge efter något som skulle passa i hallen tillsammans med en pärlspontpanel. Får man fråga vilken tillverkare det är och vad den heter?
(mikaela@netbee.se)

Ha det så gott!

Villa Björkebo sa...

Hej Mikaela!
Kul att du gillade min tapet i köket!
Den kommer från Sandberg. Jag föll för den direkt jag såg den. Den blir nog fin i ditt kök!
Linda

Villa Björkebo sa...

...hall menade jag! Såklart!

Anonym sa...

Hej igen!

Tack snälla du, jag misstänkte Sandberg, men var inte säker. Nu har jag i alla fall hittat den och är överlycklig, tack snälla du för ditt svar :-)

Sköt om dig!
/Mikaela