tisdag 22 juni 2010

Kaffepaus


Sommar= Loppis. Japp, så  det, iallafall för mej. Finns inget så kul som att hitta dom där speciella, perfekta fynden. I helgen blev det X antal loppisar. Barnen är dock inte lika förtjusta som mamma, men med mutor kommer man långt.  Helgens favoriter blev den underbara termosen. Den är som klippt och skuren på bänken i mitt kök och så ännu en söt liten kaffekopp, "Vår" från Rörstrand. Nu har jag 2! Den söta väskan blir perfekt till stranden i sommar. SNART! ...om två små veckor är det dags för semester. Åh, vad jag längtar!

    

3 kommentarer:

Helena A sa...

Vad härligt med loppisar, var hittar du dem? Håller ju till i ungefär samma krokar som du och tar mer än gärna emot tips! Kram Helena (som just börjat blogga!)

Anso sa...

Oj, vilken fantastiskt vacker termos! En sån vill jag ha! :)

andi sa...

Hej!
Kikar in hos dig ibland, tycker du har så himla fint :)
Vilken superfin termos!!! Förstår att du blev helnöjd!
Vad duktig du är som cyklat tjejvättern! Jag gjorde det en gång för 7 år sedan, jag kom runt men jag kommer aldrig avslöja hur lång tid det tog ;)Jag förstår nu att man måste träna ett ex antal mil innan man ger sig på sådant :)

Glad midsommar!

*Kram*