torsdag 3 juni 2010

Sommar

Visst är det sommar! Äntligen. Som vi, jag och killarna har längtat. Jag tror nästan att vi sa det VARJE dag till varandra i vintras: " Åh, kan det inte inte bara bli sommar och varmt nu!!!!!" Idag hade vi sommar i hela kroppen. Lilla A. hade sommarfest och äntligen fick jag plåta killarna tillsammans. Det blev en mysig kväll.

I helgen är det dags för årets cykelfest.  ÄNTLIGEN! Ska bli riktigt kul. Att vi fick desserten som jag önskat kändes extra kul.  Cykelfest det är sommar! 

Nästa helg bär det av till Motala och årets Tjejvättern. Deppar lite att jag inte cyklat så mycket, men sommaren är lång och den 12 juni cyklar jag mina 10mil med glädje och hoppas att jag på lite vilja ska kunna förbättra tiden. Cykla är ju det roligaste som finns just nu! Racern och landsväg, det är sommar!

Åh, vad jag älskar att det är sommar!

2 kommentarer:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Ja, jag håller med; både om sommaren och cykelfesten :-)

//L

Trin sa...

Ha det så kul på cykelfesten nu! Tyvärr blev det ju ingen för oss då Tess har sin bal. Vi har fullt upp med den...men kanske nästa år!