torsdag 1 juli 2010

1000 Idèer



"Var får du alla dina idéer ifrån?" sa S. Hon skrattade åt denna, men kittade även hon upp sig med loppis fynd för att sätta igång med produktion. Vi bestämde att vi skulle hjälpas åt en kväll, men jag kunde som vanligt inte hålla mej. Det visste S. redan! Ni ser vad det ska bli va?
Lilla A hjälpte mej med att ta bort prislapparna, 4kr för ljusstaken och 40kronor för fatet. Lite special lim från pappa och vips.....


Mitt sötaste kakfat just nu! Bra idé va!? Jag har fler! Nästa skapelse blir ännu mer kitschigt. Med svan på toppen för smågodis. Jag blev dessutom tvungen att baka 60 små muffins nu ikväll för att testa ny tillskottet i min lilla fat samling. Det blev perfekt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken toppen idé!
Den hoppas jag kunna prova innan sommaren är slut. Dags att gå ut på jakt....:-)
Kram Anna S

Sweet dreams... sa...

Ideépruta där! Vart får du allt ifrån...Ernst?;-)