tisdag 27 juli 2010

Revansch


I två dagar har jag rensat, slängt och sorterat i garderober, på vindarna, i min lilla tvättsuga. Ja, i princip hela huset har tömts på onödiga saker.  En riktigt tråkig fru och mamma har jag varit dessutom. Men idag har jag tagit revansch! 

Väckte barnen med mys frulle, överraskade med Lek& Bus landet, Pizza Hut och lite shopping. Lilla A. och jag gav oss dessutom på att baka om hallonmuffinsarna, som blev helt misslyckade sist. Att solen sen har värmt hela dagen och att pappa målat klart mitt senaste loppis fynd gör mej ännu mera glad. Lovar att det kommer en bild på det sist nämnda senare. 
Åh, det är så skönt med semester och imorgon tänker jag ta sovmorgon. Igen!

1 kommentar:

beate sa...

høres ut som en perfekt dag for barna!! og for noen lekre muffins!!

nyt dagen
klem beate