söndag 3 oktober 2010

Kalashelg!

Har haft en underbar helg! Mina små killars helg! Tänk vad toppen att fira sina födelsedagar tillsammans. Såhär i efterhand kan jag nästa önska att dom skulle ha fått samma dag, min värsta skräck då.....

Massa fina presenter, trevliga kalas med släkten. Faster C. misslyckades tyvärr med sitt lilla "rackartyg". Till mammas lycka! Alla ljusen blev utblåsta, morfar fiskade kallingar i fisk dammen till lilla A`s. lyckoskratt och mina två killar somnade med lyckliga leenden på läpparna.

Söndagen blev ett "hej då" till E. som för näst sista gången åker till Danmark.

Nu laddar vi om för nästa vecka. Vi börjar redan imorgon med att fira Kanelbullens dag tillsammans med Sis och kidsen. Alltid kan man fira något. Ikväll firar jag något annat......

Inga kommentarer: