fredag 19 augusti 2011

All i want for X-mas.......

Det är tidigt, jag vet, men när rea bladet från Cykloteket damp ner i min låda igår blev jag kär! Fy vad jag vill ha henne. En Specialized Daily 1 DLX Urban. Visst e hon snygg?! Önska får man alltid göra, det säger jag jämt till mina barn: "Det kostar inget att önska sig". Det vete katten om jag inte ska lägga i högväxeln och spara. Tänk att få susa till jobbet på denna oväxlade skönhet i vår.

Första jobbveckan blev rörig, inte på jobbet, utan på hemmaplan. Det var jobbigt att helt plötsligt få två skolbarn med allt nytt. En riktig upp-ner-vecka, dessutom utan E. Men ett bättre slut på en jobbig vecka kunde vi inte ha fått. Barnen var överlyckliga när det kom hem från skolan idag. Dom hade minsann firat Björkhagaskolans 10-års jubileum med massa bus och bäst av allt, en riktig trollkarl! Jag har skämt bort mej själv med ny klänning från favvo butiken, en välbehövlig löptur och trevligt sommarprat av September. En kaffe hos Syrran och fredagsmys hemma hos min mamma och pappa på det gjorde susen! Nu är vi laddade för helgen.

Trevlig helg alla!

Inga kommentarer: