söndag 21 augusti 2011

Söndagmorgon

Parfest igår, men inte för mej. Kände att jag hade haft mycket i veckan och inte riktigt hade ork. Ångrade mej i sista stund ,så klart, och ringde in söta farmor, för en halvvariant på utgång. Tantvarning när man tar bilen både till och från förfesten, samt skippar utgången helt! Men igår var det helt perfekt. Dockan hade som vanligt gjort supermysigt hemma hos sig. Där var både hon, Syss och U. som jag inte träffat på evigheter. Så kul! Kändes dessutom helt ok att köra min variant igår, när man i morse vaknade till en underbart fin dag där ute. Nästan lite höstkänsla.

Killarna vaknade i vanlig ordning skapligt tidigt, vi käkade en lång frukost och sedan tog vi bilen ut i skogen. Innan dom flesta ens hade hunnit slå upp sina blå. En riktigt fin morgon blev det och massor med lingon i korgen.

1 kommentar:

24seven by [bo:bakk] sa...

Så ni gifte er i Klövsjö?!? Måste vart hur fint som helst. Sagolikt ställe måste jag säga. Gifte ni er alltså i kyrkan nere vid sjön? Och golfklubben ser ju jättefin ut. Det var massor med folk där varenda gång man åkte förbi. Visst är vattenfallet galet vackert. Jag gick dit två gånger. Första gången var inte Zach med så jag tänkte att det här måste han få uppleva, så två dagar senare gick vi dit igen. Då hade det ösregnat en hel natt och det var tokmycket vatten i bäcken/ån. Vi fick klättra och klänga över rötter och stenar. Tänk att det kan stiga så på bara 2 dagar. :-)
Kram!