söndag 7 augusti 2011

När sommaren är som bäst!

Jag har fått sol, värme och en schysst solbränna. Mina småkillar har badat nästan varje dag. Varje morgon och jag legat extra länge och viftat med tårna innan jag har klivit upp, inte en enda väckarklocka Vi har ätit färska smultron på frukost yoghurten. Vi har njutit av fina sommarkvällar. En av de finaste för någon vecka sedan när vi lyssnade till underbar musik på en fin plats. Blir inte de här tjejerna kända vet inte jag vad!? Jag har plockat svamp! Så himla kul. Jag har inte tränat ett skvatt och ätit på tok för mycket. Fått massor av tid med min familj. Som en semester ska vara med andra ord. Bäst av allt, jag fortsätter med allt detta i en hel vecka till!

Vi ses om en vecka!

1 kommentar:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Samma här! Kan inte bli bättre :-)

Ha en fortsatt mysig semester!
Kram Lina