söndag 1 januari 2012

Årets första dag


Undra om det var fler än vi som tog lite sovmorgon idag? Årets första dag. Igår eftermiddag skrev vi ner våra drömmar för 2012. Nästa nyårsafton ska vi läsa upp dem igen och se hur det blev. Lilla A hoppades ha samlat alla Skylanders figurerna. E`s mål är att klara 360 på BMXén. Inget fick bli för litet eller för stort. Alla drömmar för året skrevs ner.


Idag samlade ihop familjen för ett trevligt nyårskort. Inte helt lätt. Jag trodde jag lärt mej hur han funkar den där lilla A. Ena kortet blundade han, med flit! Andra kortet gjorde han en min, med flit! Efter ilskna instruktioner från sin mamma och en kort redovisning om hur kul det kommer att vara att titta tillbaka på det här kortet tror jag att det här blev det bästa. Phu! Lilla A´s kommentar blev bara: " jag blundade ju inte iallafall!"




1 kommentar:

n o r d i n g å r d e n sa...

Fint nyårskort och underbar nyårsdukning nedan, kika in på min blogg vetja;) Surprice!!! Mari.