fredag 27 januari 2012

Fredagsfeeling

Japp, ända ut i fingertopparna! Fredagsfeeling. Visst är det härligt?! Jag har haft en toppen dag! Mysig morgon med mina små, ledig dag från jobbet. Blivit fin i håret hos Bästa J. Shoppat födelsedagspresenter och lite inför vår solsemster. Fikat, helt solo i och för sig, men precis vad jag ville idag. Gått en lång promenad med Söta S. Slappat hemma med mina små. Fredagsmyst hemma hos mams och paps.

Visar en glimt från min senaste "plantering". Vårkrokusar i tre olika färger. Ett sött litet kitt från Lidel(!). Mams tipsade om hur hennes mamma gjorde med sina lökar. Nu ska mina få flytta kallare och få små strutar. Mörkt och kallt ska dom ha. Om 10 -12 veckor sådär, då har kanske mina små vårlökar tittat fram. Lagom till våren?

1 kommentar:

andi sa...

Det lät riktigt skönt att få rå om sig själv och att smågreja litegrann.
Så ursöta kryddburkar du fyndade på Erikshjälpen!
Trevlig Helg!:)

*Kram*