söndag 20 januari 2013

Andnöd


Håll med om att denna synen får vem som helst att tappa andan! Helt sjukt fint, nästan så man trodde att det inte var sant. Önskar så att jag haft en sådan fin snitsig kamera att avfyra ett par tusen kort med, men icke. IPhone fick duga.

Trodde in föresten att jag hade gått under isen själv? Nope. Jag har bara pysslat med annat. Typ lagt all tid på mej och lilla familjen. Det som har prioriterats är träning i alla former, men framför allt löpträning. Om någon sagt till mej för ett år sedan att: "du kommer kunna springa en mil under en timme " hade jag bara skrattat och sagt, " du e inte klok! Jag får bara ont i benhinnorna och jag är ingen löpare". Nu springer jag 1mil lätt! Hemligheten? Ja, i mitt fall loosa 11kilo, lite inspiration och pepp runt om. Jag har väldens bästa Indra. Hon gav aldrig upp, hon fick igång mej när det var som värst. Tack! Led orden är; No pain no gain! Så rätt.

Instagram är bra. En tjej, som jag egentligen inte alls känner, fast det känns så nu, peppar mej varje dag. En tjej, som nu känns som en viktig vän. Tack Linn, du fick mej att haja till! Det går visst. Om man vill. Snart är jag nere på min målvikt , till och med drömvikt och jag känner mej som en ny jag. Nu hoppas jag att vi ska kunna träna tillsammans någongång. Hon spöar mej lätt i plankan.

Annars. Ja, just nu sjukskriven några veckor till. Dagarna fylls med mils långa promenader varje dag och lite bra böcker. Det funkar det med. IPhone är med, man vill ju inte missa ett moment like this.


4 kommentarer:

Linn sa...

Åh,
fina ord, men det häftigaste är att det är ingen annan än DU som gjort detta.
DU är grym och peppar mig, minst lika mycket, lovar att höra av mig inför nästa Bergslagenstripp. Då måste vi träna ihop.
kram på dig och ta hand om "stumpen".

Anso sa...

Vilken vacker bild!!!
Och vad duktig du är!!!! Verkligen inspirerande! <3

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Kul att se att du är tillbaka, härlig bild!

Kram Lina

Indra sa...

Linda linda, tack för de fina orden!Jag blir rör.. :´) Som Linn skriver du gjorde det helt själv! Jag tjatade ju bara igång dig. Kul att följa din resa. Tusen kramar <3