söndag 27 april 2008

Bygglov??


Är såååååå trött på min mini-pytte-lilla tvättstuga! Hur många kan förstå varför?? För att det ska fungera över huvudtaget måste det vara perfekt ordning.....det var det inte nu när jag tog kortet!!! En veckas klädberg och det är kört!! Tanken är att det en dag ( om sisådär 250år känns det som) ska bli tvättstuga i min källare. Gissa om jag längtar!!??? Ska med detta kort faktiskt anmäla mej till nästa omgång av Bygglov på TV4. E. skämtade och sa att :med det där kortet blir du med i "Rent Hus istället"!! Vet ju precis hur jag vill att det ska vara där nere.
Blunda och föreställ er. Rosa/vit rutigt golv. En bubbelgums rosa tvättmaskin från Smeg. STORA, långa och rejäla bänkar att vika tvätt på och ett helt rum att torka och hänga tvätten i.



Nehe, dags att byta tvätt i maskin och sluta drömma...............................

Inga kommentarer: