onsdag 30 april 2008

L Y C K A



Jag har arbetat som tandhygienst i nästan 100 år och ALDRIG fått något av mina patienter. B. min kollega och trogna "vardagshygienst", hon får pumpor, skorpor och röda äpplen av sina patienter titt som tätt, men INTE jag!!???? .....tills för några dagar sedan. Då bräckte jag B. men hästlängder. Det här måste vara en kompensation för att jag alltid blivit bortglömd. En av mina patienter visste hur mycket jag ÄLSKADE det här fatet!!Jag stod i hennes ateljé och velade. Jag skulle ge det till min storasyster i bröllopspresent, men kunde bara inte ge bort något som jag så gärna ville ha själv. Hur det nu gick till när jag själv fick det fattar jag knappt!Jag hjälpte henne, hon var nöjd och hon ville göra mej glad. Och det vill jag lova att hon gjorde!! TACK!!!!!




Inga kommentarer: