söndag 20 april 2008

Tavelramar på hög....



Ännu en grej jag samlar på. Ramar. Helst gammal stil och med fotografier. Har haft några liggandes på hög och har inte kommit mej för att spika upp dom. Men NU!



Den jag gillar bäst var en trasig ram som jag hittade på vår vind när vi flyttade in. Jag limmade och bytte glas och fyllde den sedan med massa gamla kvitton som också låg i lådor på vinden. Byggmästare J. Rosèn var han som byggt och bott i vårt hus innan vi flyttade in.

Är inte klar än, med mina ramar. Har fler som ligger och väntar........ men det får blir en annan dag!

1 kommentar:

Prinsesse Elin sa...

Hei
Jeg og samler. Kan rett og slett ikke få nok av slike rammer og bilder. Helst skal bildene være familie fra gamle dager....det skaper atmosfære med slike bilder. Ønsker deg en fin dag. Klem fra Elin:O)