lördag 14 juni 2008

4-minuter



E. säger att han somnar tillslut....gubben i displayen allstå.Det säger han bara för att jag borstar så länge och han vill ha skaftet.Har en kanon bra eltandborte som ALLA borde ha! En eltandborste med display som visar hur lång tid du borstat, om du borstar för hårt och när det är dags att byta borsthuvud osv. Massa super bra finesser! Efter 2 minuter kommer det dessutom upp en liten glad gubbe för att tala om att det är klart, efter 2 minuter och 30 sekunder blinkar han åt dej som en liten extra bonus....och efter 4 minuter sover han, enligt E. !! Ha, ha.... Så länge borstar jag! Arbetsskada? Ska iallafall ge er 3 smarta tips!

El tandborte 2minuter (morgon/kväll).
Tandtråd 1g/dag
Fluorskölj 1g/dag = 4 minuter

KLART! ...och jag lovar att det ger resultat! Så himla enkelt!


2 kommentarer:

Tess sa...

Tack för den fina kommentaren :)
Klart jag kan fota er också, jag är ledig hela sommaren.
Redan imorgon skulle jag kunna om du vill och kan. då får du korten snabbt =) Kram tess

Anonym sa...

Kika in på www.prisjakt.nu när du ska köpa eltandborste nästa gång så kan du se vart den säljs till bäst pris :)
http://www.prisjakt.nu/kategori.php?k=505