söndag 22 juni 2008

Äntligen.....


...har jag rensat och städat min garderob! Vilket jobb! Lovar att det tog 4 timmar MINST! Blev många skratt och massa tomma galgar att hänga nytt på. A. eller Mini Turtles höll mej sällis tillsammans med Robert. Nu Sis lovar jag att alla brynjor och skrynkel skjortor är borta. Hur kan man ens spara en vit skrynkel skjorta? Trodde jag att jag skulle använda den igen?! *pinsamt*


Före




Är verkligen nöjd med all min nya plats. Fattar inte att allt det där fick plats i min garderob!!


EFTER!
Och nu till det bästa, nu är det bara att börja shoppa för att fylla upp alla tomma galgar....

2 kommentarer:

Elin sa...

hihi...looovar att du inte kommer att sakna brynjorna...:-D Säg till om du behöver shoppninghjälp till de tomma galjarna, klart jag ställer upp ;-) :-D

kraam e

Sweet dreams... sa...

Snyggt jobbat Syrran! Ett plagg ut ett nytt plagg in...det är så jag jobbar;-)