måndag 30 juni 2008

Min helg


Haft en så mysig helg. Äntligen har jag träffat C´s lilla T. Vilken liten going och coolare mamma får man leta efter. " Allt har sin tid".

I lördags fyllde Mamidos egna Sandra Dee 30-år och det var vi såklart med och firade. Donnan blev heeeelt överöst med fina Thomas Sabo smycken. Jag blev riktigt avis på den fina ringen! Den står högst upp på min önskelita nu.



Allt var lyckat. Vädret, maten och lekarna. Det enda som saknades var J. Men en vink fick du!
En toppen kväll som avslutades med ett besök på årets först parkfest.

3 kommentarer:

skimmer i klarglas sa...

FAAAAN BABE...så snyyyyygg du är!!!! Ösnkar sååå att jag bodde närmare....bläää för skåne....*skrattar*
Pussar till er alla Mamidostjejer!!
Sex in the City brudarna ..släng er i väggen!!! Hahaha!!!

skimmer i klarglas sa...

...glömde i all upphetsning att säga att DEN ringen står på min önskelista oxå....+ en Kizztröja!!
Tjolahopp... sparrisknopp!!

Anonym sa...

Säger bara; Shit vilka brudar! Tack för en mysig helg och hoppas att vi ses snart igen. Saknar er allihop och önskar att det inte var 20 mil mellan oss. Kram C