måndag 24 november 2008

En liten kommentar.


Blev precis som I. tillfrågad om jag ville ställa upp med min blogg i tidningen. Var tveksam från början och bestämde mig tillslut för att låta bli.

Kändes alldeles för privat och vem skulle vara intresserad? Ni som hittat hit har ju gjort det och det är ni som jag vill ska läsa. Hela bunten! Fast nu börjar jag bli nyfiken.......Vilka är ni??? Vore så kul att veta. I. fick i hop hela 16 läsare. Jag vet ju att mams, paps, Sis och Morbror Brums M. läser. Men vilka fler? Vore så kul med en liten kommentar från er alla. Kanske en liten julhälsning? Eller ett bra recept. Eller bara ett "Hej, det är jag, tjejen på ICA vid frukten du vet"...eller..."Jag har oxså dille på rosa". Ett litet vad som helst. Det skulle göra mej GLAD! Som en liten hälsning i min brevlåda......


24 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag hälsar på dig varje dag nu...
Tycker det är roligt att få lite inspiration. Har ju lite samma smak och stil på saker och ting.

Kram kram

Anonym sa...

Hej!
Jag är en 31 årig tje ifrån Värmland.Gift,2 grabbar och en katt. Jobbar som lärare. Kikar in på din blogg flera gånger iveckan. Me like!
kram Mia

Anonym sa...

HAHAHA!
Hej! De e jag, tjejen på Ica vid frukten, du vet!;) Jaha, det är sant! Du vet vem jag är, jag smygläser din blogg och tycker att du har det superfint hemma! Jag ska skärpa till mig och lämna några kommentarer när jag läst från och med nu!kram >J>

Sandra sa...

Jag läser=). Är beroende av att läsa allas bloggar, och din är allt en utav dom=)/Sandra

Tess sa...

Tessan läser...

Anonym sa...

Hej! 29-årig mamma/lärare från Dalarna, läser din blogg regelbundet. Hittade hit från "vittochbrett". Älskar inredning och att få inspiration från "vanliga" människor.

Kul att du skriver så ofta och om lite blandade saker! Jag fortsätter följa dig och din syster!

Ha det gott! / Hanna

Anonym sa...

Hejsan!
Läser också din blogg lite då och då! Du skriver så roligt och har det så fint hemma! Är lite avis på dig som har ett hus med golv som knarrar...

Trevlig advent!

Kramar från Linköping

Anonym sa...

Hej!
Jag är också en regelbunden läsare, finns inget bättre än att läsa en bra blogg som berör allt. Tack för all inspiration speciellt vid de tillfällen då jag själv är totalt oinspirerad och fantasilös. Din blogg öppnar nya vyer för mig, min familj och vårt hem.
/Monika

Anonym sa...

Hej!
Jag följer din blogg & jag ÄLSKAR rosa=)
Brukar mötas på vändan runt sjön....tror det e du...men kan vara syster yster oxå...=)

Trevlig advent!

Anonym sa...

Hej!
Jag kikar in på din blogg med jämna mellanrum. Måste ju hålla mig uppdaterad om vad som händer i ditt liv numer, när vi inte ses så ofta!

Bamsekram "Hon som snart är 23½"

Anonym sa...

Hej hej! Jag fann dej via Indra och jag tycker det är så kul att följa dig. Du har precis samma smak som mej när det gäller inredning, så du är min inspirationskälla... och jag älskar också rosa!

Kram Anna

Anonym sa...

Hej hej!

En 28 årig tjej/socionom som bor i Sthlm i ett "modernt hus", men älskar äldre stil så jag njuter av att se alla dina fina detaljer, serviser m.m.. :-) Har ett torp i Bergslagen där jag inreder i just äldre stil. Jo, jag älskar även rosa och min Kitchen Aid har jag i rosa. :-)

Anonym sa...

Hej!

Är en 32-årig webbdesigner som bor på landet söder om Stockholm med man och dotter. Hittade hit från Vitt & Brett som gjorde ett hemma hos-inlägg hos dig. Blev så förälskad i din tapet i köket och var ju genast tvungen att fråga vilken tillverkare och serie det var. Den har ännu inte kommit upp i vår hall, men den SKA dit så fort jag orkar hoppa på hall-projektet av alla projekt. :-)

Ha det så gott!
Mikaela

Anonym sa...

Gyllstrand läser oxå ju! så ofta jag hinner iaf, kramkram

Anonym sa...

Hallå!
Jag är varken tjejen på ica eller älskare av rosa. Har heller inte lantlig och romatisk inredning, snarare tvärtom. :-)Dock gillar jag din blogg jättemycket, fina bilder och inspirerande text. Sen är ni ju söta som socker både du och barnen. ;-)

Du skriver i inlägget angående NA-artikel "...och vem skulle vilja läsa...". Wake up girl!! Det är ju alla vi som vill läsa och garanterat en hel drös till om de bara visste att den fanns. Små vardagsfunderingar och bestyr som vi kan känna igen oss i. Bra jobbat! :-)

Kram- Helena N

Anonym sa...

Heisann:)
ein liten kommentar skal bli:)forstår godt du vil vite litt om hvem som leser bloggen din..eg surfar rundt i blogglandia og fann link til din blogg på ei eller anna side...husker ikke hvor..kjempefin blogg du har:)klem fra anita fra norge
kehranita@hotmail.com

Anonym sa...

Här kommer en julkram från Uppsala också. Du har ju en superfin blogg och jag följer den varje dag. Fin vän är du också. Kram C

Anonym sa...

Hej!
Läser din blogg! Du har verkligen ett superfint hem.. Är kompis m din granne..
/Emma

Anonym sa...

Jag läser, men det vet du ju....snyft, alla får ihop fler kommentarer än mig...min blogg är rutten och jag borde lägga ner....kramilikram

Michelle sa...

Jag läser oxå din blogg! Du skriver så fint och bra! Alltid kul att kika in på min J´s dagis kompis mamma! :-)

Anonym sa...

Hej!
Läser din blogg varje dag. Jag är en 30-årig 3-barnsmamma från grannkommunen.
Lånade pyssel tipset med barnmat burkarna. Tack för inspirationen.

Ha en mysig första advent!

Kram Maria

Jessica sa...

Jag läser också din roliga blogg!
31 årig 3-barnsmamma från Östergötland. (jamen du ville ju veta vilka vi var :) ) Hittade hit av en slump och nu finns du bland favoriterna.

Ha det gott! Jessica

Anonym sa...

Hallå, där. jag tittar in lite titt som tett. Bra blogg!

Anonym sa...

25 -åriga Helena från samma stad. Läser och drömmer om ett eget fint hus! Tills dess samlar jag på inspiration och tips från din och andras fina bloggar! Kramar från en läsare!