tisdag 18 november 2008

Line up...


Först lilla A. Sen var det storebror E´s. tur. Nu min. Behöver jag säga vem i vår familj som jag tror är näst på tur!?

Jag är helt slut! Och ynklig. Igår var det min tur att drabbas av magsjuka. Den värst jag har varit med om! Och som en extra liten bonus på allt det jobbiga var att E. åkte till Funäs och kollade jobb och boende idag. Ensam med båda killarna alltså. Jackpotten verkar vara att det har tagit om på lilla A. Tur att dom har varit som små änglar hela dagen. Mina gullungar.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja jag velade fram och tillbaka, och gav som förslag en massa andra.Jag har ångrat mig nu. Jag vill inte heller vara med. Jag måste försöka ringa till dom, undrar om hon hette Karin. Jag tycker det känns väldigt personligt, dom få lindesbergare som läser är helt ok och dom har ju hittat hit själva. Nä fy jag vill inte att alla ska snoka...nu får jag ångest, måste få tag på den där kvinnan...kramilikram