fredag 31 december 2010

Tiden rusar

GOTT NYTT ÅR!

Tänk att det snart är nytt år. Tider bara rusar förbi och det märks speciellt sedan man själv fick barn. Jag fick denna bild av pappas bror för några veckor sedan. Här är jag och syrran med vår älskade pappa i sommarstugan. Jag och syrran kan inte ha varit mer än tre, för när vi var fyra slutade vi med nappen. Det vet jag bestämt! Fyra års dagen då åkte dom i soppåsen. Nu börjar snart 2011 och jag fattar inte hur stora våra egna barn blivit. Lilla A har en lös tand och ska börja skolan. Stora E. har skaffat facebook och har klippt av sig håret!(Han har haft långt sedan han föddes, så det sved lite i mitt hjärta när lockarna föll.) Honom ser jag snart inte röken av! Dom blir stora snabbt, ibland lite för snabbt. Tur att man kan minnas tiderna bara genom att titta på gamla kort. Det bromsar lite....

Hoppas ni alla får en fin Nyårsafton, med en skål och lite raketer!
Nu laddar vi om för ett bra 2011!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att ni är 2 år,men vem är vem?Jag skäms när jag inte kan säga det. Mamma

nr 16 sa...

Gott nytt år Linda, jag tycker det här har varit ett fantastiskt år...har ju lärt känna dig min trevliga granne. Vi kanske får slå till med en liten gatufest nästa sommar =) Du och alla mamidos är så himla rara och mysiga. Kram på dig <3

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Jag tror att du är den vänstra! Kopia på din "E" :-D. Å andra sidan så är ni ju ganska lika du och din syster...! Himla svårt!

Må så gott, Lina