torsdag 31 mars 2011

10

Den 2 juni firar vi vår 10-åriga bröllopsdag. Just nu är jag mest glad att vi faktiskt kommer att få fira den tillsammans. Egentligen skulle E. vara x antal mil ifrån mej och på praktik i Danmark, men ibland har man iallafall lite tur. Hux Flux var veckorna för praktiken ändrade och vi får vår dag tillsammans. Alla mina planer som jag hade raderat, gick helt plötsligt att ordna. Inga overkliga planer på något sätt. Det jag hoppas mest på är att få med mej E. på tanken att göra ett litet stopp i kyrkan och faktiskt förnya våra löften som vi gav till varandra för 10-år sedan. Ett sådant "stopp" kräver givetvis en liten ny blåsa....Då för tio år sedan väntade vi lilla E. Mamma tordes knappt sy ihop klänningen. Tittar man på korten nu, syns inte min lilla 5-månaders kula. Googlade lite inspiration. Lady D, ser ut som en underbar bakelse och SJP. som en riktig modepingla. Looken jag drömmer om är sista bilden. Enkel, snygg klänning, handskar och lite tyll i håret. Blommorna plockar jag hemma i min och mammas trädgård. Imorgon bokar jag bordet på vår favvo restaurang.


2 kommentarer:

Anonym sa...

-50-tal i ren klassisk stil, andas Audrey Hepburn. Passar dig så bra!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Grattis, grattis!

P.S Snygg skål :-)

Kram Lina