fredag 11 mars 2011

Ledig fredag


Jippi! Ledigt var det här! Idag ska jag och lilla A. förbereda lite bak inför morgondagen. Det vankas kalas. Har faktiskt redan blivit uppvaktad. Bästa väninnan T., jag och Syss kalasade lite igår. Jag behövde verkligen det jag fick! Imorse när jag skulle få iväg lilla E. till skolan kom han upprörd ner för trappen. Han hade gömt sin present under madrassen i natt och när det hade blivit "knölig" blev han smått upprörd och blev tvungen att visa sin lilla mamma. Lite "knöl" gjorde givetvis inget! Nu hänger den på hedersplats i trapphuset.

Kvisten fick hänga med hem från förra helgens utflykt. Nu letas vårfågel, àla Fejk att sätta i. Några tips?


Bilden som lilla E. gjort i syslöjden är noga genomtänkt! Den föreställer nämligen det som, förutom en utlandssemester till solen, står högst på familjens önskelista. En liten Fansk Bulldog.

Nu ska här bakas!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet var dom finns! MAMMA

Anonym sa...

-50-tal, ren klassisk stil, andas Audrey Hepburn. Passar dig så bra!