torsdag 24 mars 2011

VAB


Jag visste det! Kalla mej galen och lås in mej, men jag visste att det fanns fler som jag. I lördags var jag med Sis och mor på loppis i Karlskoga. Wow, vilken loppis. Det fanns allt som vi gilla, alla våra stilar. En kvinna hade miljoner, kändes det som, kaffeserviser till salu. Där blev jag kvar. Fotade några sötisar och hör och häpna ingen fick följa med hem. Men jag vände och vred på dem alla! Det jag fastnade för visar jag en annan dag.




Koppen på översta bilden är en födelsedagspresent från mina killar. En fin teservis som numera används flitigt. E. ringde till och med på en annons för att hans lilla fru skulle får den. Kvinnan i andra änden svarade ett det var en tjej som skulle titta på den imorgon, men skulle höra av sig om hon inte ville ha den. Tjejen, det var jag. Hum. Jag köpte det alltså på sätt och vis till mej själv, fast killarna fick ge den till mej.

Nu ska jag njuta av denna torsdagskvällen och sedan långhelg tillsammans med hela min familj. Lilla A mår bättre och E. är hemma. VAB dagen blev också en VAH dag. VAH= vård av hemmet. Nu är det absolut dammfritt och lilla E. har dessutom fått om möblerat.

Ha en fin helg!!

1 kommentar:

Indra sa...

Hmmm... Den där längst ner till vänster skulle jag vilja ha. Skulle vilja ha en servis i med stora lila rosor och halvstora koppar. Såg det i något inrddningsprogram. Såg lite ut som en indisk teservis/kaffeservis. Kollad på indiska idagmen icke sa Nicke