måndag 25 april 2011

Helgen


Wow! Vilken helg. Underbart väder och massor har blivit gjort i min trädgård. Nya rabatter börjar ta form, pallkragarna är laddade med jord och nya fönster som små miniväxthus och äntligen har mina Löjtnadshjärtan kommit i jorden. Ibland har jag bara så svårt att bestämma mej. Påskhelgen avslutades med kalas för barnens farfar i Rya. God mat ute i solen och ett djup dyk på A.`s och S.`s vind. Vilken vind! Det var andra gången som A. var där uppe. 8 fönster, en antik blombänk, storstövlar från förr och en fotogen lampa blev mina fynd. Tack snälla A. för allt! Jag var helt omtumlad när vi klev ner. Nu ska det planteras blommor i stövlarna, blombänken bli vit och fotogen inhandlas.


Ha en fin kväll vänner!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh...en sådan vind vill jag också upptäcka!

Visst har det varit en underbar helg älskar sol sol sol....
Sköt om er! Kram kram
Anna S

24seven by [bo:bakk] sa...

Verkar som ni haft en toppenhelg Linda! Blommor i stövlarna låter fint, men du ska inte sätta fotsvamp då? Har hört att de är ganska diskreta i förgrunden, men du kanske vill ha nåt lite mer färgglatt. ;)

Kram!

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Såna ställen kan man inte missa! Superskoj!

Lycka till med planteringen...spännande :-D

Kram Lina

Skafferi Med Sjöutsikt sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.