torsdag 10 maj 2012

Belöning


En belöning. Det kan vara, ett extra Tack från en nöjd patient, en kram från barnen, ett Jag älskar dej  eller att gå i mål efter en svettig tävling. Ja, hur mycket som helst ju! Men så himla viktigt enligt mej. En uppskattning när du gjort något bra. En pepp.

Idag var min belöning ett nystädat hem, inte av mej utan söta Städerskan och 20 rosor helt min smak. Rosa. Vad annars? Varför belöning? Ja, räcker det med att jag rott runt hushåll och söta barn i en och en halv vecka helt alena? Jag tyckte det iallafall. Jag var så värd dem!


1 kommentar:

Skafferi Med Sjöutsikt sa...

Oh, jag vill också att det ska vara städat och klart när jag kommer hem :-( Suck, vad tråkigt det är!!!

Men jag har ju en som diskar i allafall, nåt ska man göra om det ska vara en månadspen med i bilden :-)

Ha en mysig fredag!
Kram Lina