tisdag 14 juni 2011

Min trädgård

Den börjar ta form, men i mitt huvud är den helt klar. Min trädgård. Min senaste idé är ett skiffergolv framför köksfönstret till två fina solstolar. Ska bara få med mej E. på det. Äntligen är han hemma igen förresten. Skönt! Snäll, som han är hade han plockat mer stenar på stranden åt mej. Kom på den briljanta idéen att det skulle bli fint att lägga runt mina planteringslådor. Jag tycker det blir riktigt bra. Nu har jag till och med varit duktig och lagt markduk under,så att inte ogräset ska hitta igenom. Ett av rabarberbladen jag gjorde för någon vecka sedan står nu på trappen och storstövlarna från vinden blir så fina med vita små blommor i.




Nu ska jag ta en tidig kväll, att ligga orolig och vänta på E. som kom hem fyra imorse, satte sina spår.

Ha en fin vecka!

Inga kommentarer: