tisdag 20 december 2011

Lucka nr 20, 8 saker om mej


Nu äntligen kommer svaren i och med min Blog award i november. 8 hemlisar om mej.
*pst* Det stannar mellan oss....

1. Jag hyvlar alltid av översta lagret på osten, det kan man väl inte äta?!
2. Jag läser Jakt tidningen först av alla på jobbet. Hur spännande som helst ju!
3. Jag somnar bäst på en arm tätt intill. Givetvis E´s.
4. Jag gillar när det blir lite jobbigt tex cykla tills man får kramp eller att gå ut och gå i regnet och bli alldeles dyblöt eller att åka skidor tills armarna känns som "sillmjölk", ja ni fattar - det känns så skönt sen! När allt är bra igen. När man fått på sig torra kläder eller fått kliva av cykeln eller skidorna och känna sig nöjd med det man gjort.
5. Jag önskar mej en liten Fransk Bulldog, en ur söt hund alltså.
6. Om jag inte var tandhygienist, skulle skulle jag äga min egna lilla butik. Inredning, nytt och gammalt i en salig blandning. Först tänkte jag artist, men jag verkar ha en klen röst ;-)
7. Jag kommer aldrig försent.
8. Ibland är jag den mest mörkrädda mamman i kommunen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hade redan förstått att vi är ganska lika till sättet. Men nu har vi ytterliggare två gemensamma nämnare. Hyvlar också av "ytskiktet" på osten. Vem vill ha det, speciellt den hårda baksidan?...blä! Är även jag förskräkligt mörkrädd och har under ensamma nätter både flyktväg 1, 2 & 3 klarlagda ;-)
Kram Anna s