fredag 23 december 2011

Lucka nr 23, dan före dan


Rackarns skönt att vara ledig dag så här dan före dan. Idag ska allt det sista inför julen fixas. Inga klappar, utan mer fix på hemmaplan, i köket. Små köttbullar ska rullas, en liten skinka grilljeras och kanske baka lite mer julgodis. Först av allt blir det ett besök hos sjukgymnasten. Äntligen mår faktiskt min onda hygienist axel bättre! Ännu mera julledig, 10 lata dagar för att vara exakt, kommer att göra susen.

Visar en liten bild på min första julklapp. I går kväll ger jag Syss ett litet paket från Svenkt Tenn och hon skiner upp som en sol. Sen ber hon mej blunda, titta, ger mej ett paket från Svenkt Tenn och JAG skiner upp som en sol. Har jag nämnt att vi är tvillingar?! Jag är så glad för min nya sminkväska Magnolia.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och jag såååå glad för min lilla julklapp! Tack Syss! <3